marți, 26 iulie 2011

Salvezi o viata, salvezi omenirea


Donez aceasta lucrare spre licitatie incepand cu pretul de 50E, si fac o invitatie catre toti colegii doritori sa imi urmeze gestul.
(detalii despre lucrare la adresa elenargheorghe@gmail.com)
Alina are o tumora pe creier care a fost operata si a recidivat la o luna jumatate de la interventie. Sansa ei este o operatie urgenta intr-un spital din Istambul. Suma de 5000E este un pret infim pentru sansa acestei copile de a trai de un milion de ori o noua zi. Sunt convinsa ca nu e imposibil. Noi ne putem face planuri. Iar ea...
Cu chip vesel imi spune mie “Pana la lacrimi mi-e draga viata”. Are 24 de ani si deja a trait mai mult si mai eficient ca mine. Ea stie ca lucrul cel mai important in viata e sa te bucuri. Ne pierdem timpul in drame false, uitand ca “aceasta zi, maine, nu va mai fi”. Indiferenti la pierderea unei zile, doar pentru ca timpul a fost atat de generos cu noi...
Draga Alina, poate eu fac cel mai bun pilaf de gasca din lume, dar cu siguranta nu exista altcineva care sa stie sa-l mance cu mai multa placere si mai bine decat tine pe intreaga Terra. In fiecare zi primesti o lectie. Cea mai importanta si frumoasa lectie eu am invatat-o de la tine. Multumesc, draga mea...




Astazi e prima zi in care am vazut-o plangand, ascultand aceste versuri. Scuzati-mi sentimentalismul, ne stim de cand ne jucam de-a Dallas-ul...

Documentele care atesta diagnosticul le gasiti pe blogul Alinei:
Cei care pot si vor sa doneze o mica suma, o pot face in contul :
Grigorita Alina deschis la BRD
RO57BRDE140SV00153881400 lei

Niciun comentariu: